Onsdag

Hejsan allihop.
Nu känns det väldigt jobbigt här. Det är bara 8 veckor kvar i skolan och vi har massor med arbeten. Plus att jag måste se till att få ett jobb till sommaren och försöka fixa körkortet. Även det att jag måste försöka träna varje dag nu känns också. Det blir ganska tufft dom här veckorna känner jag, fast då Jaana kommer så måste jag försöka att koppla av. Det känns som att det är alltför mycket på gång just nu. Plus att Fredrik och Cilla gifter sig om 6 veckor, så det måste vi också fokusera på. Det är så mycket man måste tänka på just nu, det är det verkligen. Hur ska jag få det här att gå ihop?

Nej, nu har jag bestämt mig för att möblera om på mitt rum och sen ta tag i pluggningen.. Hoppas jag på iallafall. Och sen kanske koppla av med en film.

Ja, vi får se hur det blir. Tänkte fråga Ina också om hon kanske vill ut och gå en sväng imorrn. Det skulle vara skönt. Måste verkligen komma igång, både kondition och styrke. Även om jag vet att det är svårt med konditionen. Men ska ju till sjukhuset nästa månad, så får se vad dom säger. Jag hoppas verkligen på att få reda på vad som är fel, för jag blir helt knäpp av att ha det såhär.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0