Norbergsmarknad...

idag då.. Blir att åka dit med Linette, Johan och Robin. Så får se hur det blir. Eller det blir ju kul att åka med Linette, men får se hur det känns med Robin om jag kan börja slappna av igen vid honom eller inte. Fast ah, det blir väll inte att vara där så överdrivet länge tror jag. Man brukar oftast bara gå och kolla lite och sådär, sen köper man det man känner för att köpa sen åker man hem igen. Fast måste kolla också om pappa har satt in underhållet, för måste låna pengar från det och lägga tillbaka när studiebidraget kommer. Känns hemskt att inte ha pengar, men börjar ju jobba snart, så får man lite extra pengar iallafall. Måste fråga honom också hur mycke vi kommer få betalt. Det kan ju vara en fördel att veta, och sen så vill vi ha sånt där anställningsbevis eller va det heter. Sånt som visar på att man jobbar där och har jobbat där sen när man inte jobbar där längre.

Iallafall, i torsdags och igår va det ganska fullt upp därför som jag inte skrev några inlägg då. I torsdags va jag ju till Västerås och det va skönt kan jag lova. Fick träffa min storebror och min pappa, det kändes riktigt härligt. Det går alltid så långt imellan varje gång jag får träffa alla mina familjemedlemmar. Det är inte kul. Allra helst min pappa och mina bröder där borta. Men får försöka se till så att jag kan ta mig dit oftare och sådär. Och kolla så att dom har tid också vill säga.

Jag får förresten övningsköra nu. Inte för att det är så mycke att skryta om, men ändå. Så nu ska jag försöka ligga i så gott det går, så att jag får det där kortet snart. Haha. Skulle egentligen ha börjat övningskört direkt när jag började teori i tvåan, då hade jag typ vart klar nu, och det hade vart så himla skönt. Då hade det verkligen blivit roadtrip i sommar. Men nu får vi se hur det går med det.. Kan ju inte köra varje dag eftersom att jag ska köra med min pappa och han bor ju i Västerås, och jag i Fagersta. Så ah, det blir ju lite svårt. Men får försöka ta mig över på helgerna då det är pappas helg och be om att få köra hela tiden när vi ska åka nånstans. Nej, nu känns det skönt att jag får köra. Hehe.

Igår tjatade förresten Martiina med mig att följa med till GM, så till slut följde jag väll med för att AnnIrene också följde med. Dock när vi kom till GM så va det inge människor där, och efter nån minut så stängde dom. För det kostar ju för dom att ha öppet även om det inte kommer några människor då personalen kostar. Men men, så kan det va. Det kanske va meningen, för då pratade jag och Ali lite, så det va nog någon mening med att det skulle stänga...

Och just nu känns det lite som att jag varken vet in eller ut av mig själv. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vara glad eller sorgsen. Jag vet inte ett dugg hur jag ska vara. Det är som att kaos inne i mig, och jag tycker verkligen inte om det. Jag börjar avsky kärleken och allt som hör till den. Jag känner mig som en dålig människa just nu också, efter vissa saker om Ali berätta. Visst, det va väll inte riktat till mig så, men jag tog åt mig iallafall. Men en sak är säker, som inte han verkar tro, och det är att när jag har någon på G så går inte jag runt och flörtar med massa andra killar. Det gör jag verkligen inte. Och jag tar inte med mig någon killkompis hem heller. Jag är inte sån. Är jag på G med någon eller tillsammans med någon, då går inte jag och håller på med massa andra. Jag tycker inte om sånt beteende. Verkligen inte. Men nu ska vi släppa det där.

Jag har förresten fixat till min tatuering, så nu tror jag att den är bra. Annars får han fixa till den igen, för jag vill att den ska vara fin och ingenting annat. Så nu gör det lite ont igen. och smart som jag va så hade jag jeans på mig på kvällen som tryckte på. Haha. Det såg lite kul ut när jag skulle sitta och sådär. Eller jag tyckte iallafall att det såg kul ut, sen vet man ju inte vad dom andra tyckte.

Men nej, nu ska jag väll gå och duscha och fixa mig. Jag orkar inte sitta här mer nu..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0