Movietime !

Björk är strax här så då blir det att kika på film. Lite snällt av han att åka från Ramnäs klockan 9 på kvällen för att få kolla på en film med mig och umgås med mig, för att sedan åka hem direkt sen igen efter att filmen är slut. Haha. Det är en äkta kompis det där, och jag är glad att jag har den människan till min kompis, även om vi inte träffas så ofta och pratar så ofta, så är det ändå trevligt dom gånger det blir av.

Min lillebror Ted har förresten fått en lillasyster. Hon kom till världen igår tror jag det va, och heter Tova. En riktigt söt liten skitunge va det kan jag lova. Riktigt riktigt söt. Sånna tillfällen är jag glad att jag har två små skitungar bara några hundra meter bort. Haha. Det är bara för mig att gå dit om jag vill gosa med dom. Haha. Om ett x antal år så hoppas jag också på att få en liten bebis, som jag hoppas blir jätte söt. Hihi.

Men nu blir det god natt, för blir inge mer bloggande nu innan jag lägger mig.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0