Måndag

God morgon allihop !
Nu är jag riktigt stolt över mig själv igen. Alla som känner mig vet att jag råhatar att vara själv hemma på kvällarna och nätterna, att jag verkligen inte känner mig trygg i det. Men vet ni vad? Jag har sovit hemma helt själv i natt, och jag gick inte över till min syster och hon kom inte hit. Så nu känner jag mig jätte duktig. För jag brukar aldrig sova själv hemma, brukar ju alltid ha någon med mig hemma. Men nu har jag ju vart duktig tycker jag..

Och förresten, det är tydligen en pizzeria på järnvägsgatan som har brunnit. Så det är antingen pizzeria fontänen eller picasso. Och nyfiken som jag är så måste jag ju gå och kolla sen vilken det är, så jag passar på när jag går till affären. Haha.

Vad ska man göra idag då? Jag tänkte jag skulle vara lite snäll att städa lite åt min mamma, så slipper hon tänka på det direkt. Har iallafall lovat att jag ska dammsuga. Sen kan jag ju tvätta också. Det behövs, det kan jag ju lova. Sen är det ju bra om jag pluggar också. Måste komma ifatt med allting igen. Det kommer alltid så himla mycke i skolan. Iallafall nu den här veckan som vi har vart i skolan så har det kommit riktigt mycke arbeten, och det är ganska drygt kan jag ju säga. Men det är ju tur att man är ledig länge iallafall. Vi börjar ju inte fören på onsdagen nästa vecka, så man hinner ju fixa lite.
Jag har upptäckt ett nytt bra band förresten, helt oväsentligt egentligen men skitsamma. Dom heter US5. Har faktiskt aldrig hört dom förut, eller jo när jag upptäckte att det va dom som hade gjort en låt i HSM3 så vet jag ju att jag hört deras låt egentligen, fast att det är Zac Efron som gör den tillsammans med han den där lockiga killen. Den mörka killen. Kommer inte ihåg vad han heter. Haha. Nej, men US5 va faktiskt bra. Frågan är om dom finns att köpa här. För dom är tydligen inte så kända här i Sverige. Jag läste om det, haha. Annars hade jag ju inte vetat, och annars hade jag ju inte upptäckt dom. Haha.

Och jag har kommit fram till att jag vill satsa på sången mer nu, men hur ska jag göra då då? Jag vägrar gå till en sångpedagog här i Fagersta, det är en sak som är säker. Jag kan sitta och pendla till Västerås om det är så, det kan jag gå med på. Bara jag slipper dom som finns här i Fagersta, för dom tycker jag verkligen inte är nå bra.

Nej, nu ska jag fixa lite vettigt här. Eller iallafall försöka.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0