Måndag igen...

Ja, god morgon allihop. Nu är det måndag igen, och det är verkligen den tråkigaste dagen i skolan. Den är så seg så det finns inte. Sista lektion har vi natur, och vet ni vad? Den lektionen får man aldrig gå tidigare från, inte mer än 2 minuter tidigare. Hon ska verkligen ha kvar oss hela tiden, och vi vill liksom bara bort därifrån..

Men idag är det iallafall måndag igen, och det innebär träning efter skolan och sedan plugga. Och tvätta måste jag göra också så att jag har kläder. Knappt så att jag hittade kläder att sätta på mig nu. Haha. Då är det riktigt illa. Haha. Just nu sitter jag iallafall och äter frukost, fast borde egentligen vara klar nu, för jag behöver fixa klart mig innan jag ska gå till skolan. Men jag hinner. Det brukar jag ju alltid göra så det är väll inge problem. Haha. Fast måste tänka på att jag ska hinna fixa så att jag har ett estetarbete, för det har inte jag just nu eftersom att jag va borta sista gången. Har för mig att jag va ledig då, eller om jag va sjuk. Jag kommer inte riktigt ihåg. Borta va jag iallafall. Haha, så långt vet jag.

Nej, nu måste jag fixa klart, sen ska jag dra mig till skolan. Skulle vara bra att få tag på AnnIrene eller Linette också. Men men, jag får ringa någon av dom sen. Har förresten kommit på att jag nog saknar det där med att ha en pojke. Fast det finns inte så mycket jag kan göra åt det. Det är ju som det är, och det finns ju fördelar med att vara singel också, eller vad säger ni?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0