Måndag igen då !

Fast den här måndagen har gått hyfsat fort måste jag säga. Men det är ganska skönt ändå när dagarna går fort, för ah, då går tiden fortare helt enkelt. Haha. Den där va dålig, jag vet. Haha.

En enda lektion för mig idag, eller ah, en och en halv. Och skönt va det kan jag ju lova. Fast, beror ju på hur man ser det. För det va inte så skönt att ta blodprov, och som vanligt så har jag ju fått blåmärke. Men varför blir jag inte förvånad? Vi fick lyssna på en föreläsning idag också, och jag måste säga att jag tycker att dom va riktigt duktiga. Dom bjöd verkligen på sig själva. Och en av killarna beatboxade samtidigt som han sjöng, det va riktigt grymt måste jag säga. Extremt duktigt av honom, verkligen. Han hade tydligen sökt till Idol också, så jag får väll hoppas på att han går vidare. Efter det va det väll bara att sticka iväg till Open Sun där vi skulle träffa Tommy och prata om jobbet med honom. Assa, det va jag och AnnIrene som skulle dit, inte hela skolan. Haha. Och jag såg att pappa va i Fagersta också. Det va kul att träffa honom igen, men han ska tydligen kanske vara här hela veckan, så får väll träffa honom mer hoppas jag. Han är hos Luddes och jobbar lite, det är väll skönt för honom att ha lite jobb igen. Det är ju lite segt med jobb nu när det är lågkonjuktur.

Men aja, iallafall, börjar jobba på fredag. Första veckan ska jag och AnnIrene ta tillsammans, sen får vi dela upp det på något sätt. Men det blir nog jätte bra.

Men men, idag tycker jag att jag har vart lite duktig iallafall. Jag har pluggat och tränat, även om det bara blev lite lätt träning här hemma. Så nu ska jag väll plocka undan alla böcker och grejer, sen lägga mig och sova. Det kan behövas. Ska ju orka med hela dagen imorrn. Nog för att det bara är 3 lektioner, men iallafall. Haha.

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0