Lördagkväll...

och jag sitter hemma hos min syster. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ut på krogen idag eller inte.

Idg gick det bra på dopet iallafall. Först va jag jätte nervös och trodde att jag skulle göra bort mig totalt, men sen när alla sa att det va jätte bra och att jag utvecklats mycket med sångrösten så kändes det jätte bra. Min storebror va det som sa att jag utvecklats jätte mycket med min sångröst och att det lät jättebra. Min pappa sa det att det va jätte modigt av mig att ställa mig dör inför alla och sjunga solo, och att han va jätte stolt över mig. Det kändes verkligen jätte bra över att höra honom säga det Säga att han va stolt över mig. Sen fick jag höra från massa andra också att det gick bra och att jag va duktig. Hehe

Men ah, jag är stolt iallafall. Det kändes bra.

Men nu sa jag sluta skriva, för nu kommer det lite främmande hem till syrran och T.

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: Jaana

måste få höra dig sjunga nöe gång :) <3

2009-04-05 @ 19:10:38
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0