Lördag

Hur fan får man dåligt väder till att bryta benen?! Hur fan kan hon säga att jag önskar att dom bryter benen?! Hur fan kan hon va så jävla elak?! Hon är fan mer elak än vad jag är !! Bara för att jag säger att jag hoppas på att det blir dåligt väder i Turkiet så säger hon att jag väll önskar att dom bröt benen också !! Är hon helt jävla dum i huvudet ?! Klart att jag blir less när don hela tiden åker bort överallt men att jag aldrig får följa med ! Jag får aldrig följa med, och då säger jag aldrig. Enda gångerna jag får följa med det är om dom ska till Avesta eller Västerås, och hur kul är det då?! Jag får inte följa med till Stockholm, inte till Skåne och inte Turkiet. Är det konstigt om man blir besviken då och kastar ur sig något dumt som att man hoppas på att vädret är dåligt ?! Det tycker jag inte ! Men fan ! Aldrig att jag skulle önska att någon i min familj skadar sig ! Är hon helt dum i huvudet eller ?! Då är det ju hon som önskar det om mig ! Fan vad jag hatar henne ! Jag lovar, jag gör det faktiskt ! Nu gör jag ärligt talat det ! Den där saken kan knappast vara min mamma ! Hon kan väll fan också säga dumma saker ! Det är fan mänskligt, men att anklaga mig för att önska att dom bryter något, det skulle jag aldrig göra !!! Jag önskar aldrig min familj något ont ! Varför får hon dom att tro det för ?! Fan för henne ! Fan fan fan !! Blir så jävla ledsen och arg ! Varför fan födde hon ?! Och varför behöll hon mig ?! Om hon nu tror att jag önskar min familj ont, varför vill hon då ha kvar mig?! Det förstår inte jag ! Nu vill jag fan bort ! Jag vill bort, långt långt långt ! Jag vill till Gbg nu! Varför kunde det inte vart nu som jag tar studenten, då skulle jag snart få komma till Gbg. Jag tänker inte vara hemma på lovet, det är en sak som är säker. Om man nu kan kalla det här för ett hem. Nej, jag har inget hem. Det finns inget som är ett riktigt hem för mig!! Inte som det känns nu. Aldrig. Är så trött på allt skit nu. Jag måste väll fan få bli besviken ?! Eller är det helt förbjudet ?! Fan för det här !!!

Och så är det dop idag också ! Varför ?! Varför när allt bara är skit ?! Och så ska jag sjunga. Jag vill verkligen inte prata med henne mer idag. Verkligen inte. Fan ! Jag kommer bara gråta hela tiden ! Störd jag blir på det här. Fan för det här ! Fan för hela det här livet !

Jag tänker aldrig skaffa barn ! Jag tänker aldrig skaffa familj ! Aldrig någonsin ! Inte om det ska vara som jag är van vid ! Aldrig någonsin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0