Lördag

God morgon allihop. Hoppas att alla har sovit gott.
Idag hoppas jag att jag är på bättre humör, men det får vi väll se. Jag har ju precis vaknat, så man vet ju aldrig. Igår när jag vaknade va jag ju på bra humör, men sedan vart jag på skitdåligt humör. Men men, det är väll så det är ibland. Blev dock på lite bättre humör på kvällen när mamma och dom hade kommit hem, nog för att dom alla bara satt och festade, men ändå. Jag va iallafall på bättre humör. Känns dock som att jag kanske kommer bli lite på dåligt humör efter att jag såg vad E hade skrivit, men jag får hoppas på att det inte är sant. För är det det så kommer jag nog bli irriterad. Fast det är ju hans liv så jag ska väll inte lägga mig i. Vi är ju bara vänner, men ändå liksom.
Aja, skitsamma på det där nu. En sak som kändes skönt igår, det va att jag blev av med idioten. Han fick sina sista pengar, och skönt va det. För han vill ju annars att vi ska ha sex så att jag kan betala av skulden så, men nej, det vill jag inte. Dessutom har han ju helt plötsligt skaffat tjej. Det måste ha gått fort, och jag tycker väldigt synd om tjejen, men aja. Jag är glad bara jag slipper människan nu, för han får mig bara att må dåligt och känna mig helt äcklig. Och sånt vill jag inte ha i min närhet. Så jag är verkligen glad att jag är av med honom nu. Sen kan han så säga vad han vill om att han vill att vi ska vara vänner och sådär, det skiter jag fullständigt i. Det finns ingen anledning till att jag ska ha kontakt med honom. Verkligen inte.

Aja, idag är det iallafall lördag, och släktingar ska komma hit för att äta mat. Det hoppas jag blir trevligt, men vi får väll se. Måste leta efter lite recept också, för vi tänkte göra Bruschetta till förrätt. Så måste kolla efter det receptet eftersom att R inte ville ge mig det. Tycker det är lite fegt av honom, men men, är det så han vill ha det så är det så. Jag tänker inte tvinga honom till nånting.
Och bror min kommer förmodligen idag också *ler*. Och kanske Z, det får vi se. Men jag hoppas på det iallafall. Det skulle vara trevligt. Hon och jag ska gå runt på stan sen när hon har fått pengar och kolla på kläder till bröllopet. Det ska bli trevligt, och verkligen kul att hon ska med på bröllopet. Hon va ju inte med på dopet, fast det berodde ju på att dom va hundbarnvakt. Så ah, det kan väll vara så ibland.

Jag måste säga att jag verkligen saknade när man va liten, då man hade massa vänner som man alltid kunna vara med. Nu när man är såhär stor så, visst man har väll vänner, men aldrig någon som är hemma eller ledig. Det är skitdrygt. Jag har velat umgåtts med vänner hela lovet, men typ ingen som har haft tid eller vart hemma. Det är så himla drygt. Så mitt lov har mest bestått i att vara hemma.

Men nej, nu ska jag inte hålla på och klaga. Det har inte hänt något dåligt på lovet iallafall, så det ska jag väll vara glad för.

Nu ska jag komma på någonting att göra här.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0