Jahapp ..

Jaana kommer inte hit till helgen, vilket känns super tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot det, men men. Vad ska man göra? Jag kan ju inte hindra henne, men lite tråkigt va det dock eftersom att jag verkligen trodde hon skulle komma och så. Aja, då får vi väll se vad som händer istället då. Vet inte vad dock, men men. Ni kom det bara massa tråkiga saker känns det som, och inget kan man göra åt allting heller. Fy vad jag hatar sånt här. Men aja..

En sak som förvånade mig idag när jag gick hem från skolan efter att ha väntat över en timme på AnnIrene, för jag trodde hon va kvar i skolan vilket hon inte va, så mötte jag en lastbil och chauffören där i vinkade. Men eftersom jag inte känner någon som kör lastbil så vinkade inte jag tillbaka. Haha. Jag undrar vem det va.

Men aja, nu ska jag väll dra ut en liten snabbis innan jag ska sätta mig och plugga igen. Ut och gå lite, sedan hämta kläderna hos AnnIrene tror jag. Om jag nu får svar från henne.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0