Home again !

Har vart borta hela dagen. Först va jag ju i skolan , men sedan drog jag och AnnIrene upp till UM och fixade lite, jag gjorde blodprov också. Jag kan lova att jag inte tycker om mina blodkärl när jag ska ta blodprov, jag trodde fan att jag skulle börja gråta. Det gjorde så djävulskt ont  och så kom det inget blod heller, så jag ska komma dit nästa måndag istället så ska vi försöka göra om det. Får se om det kommer något då då, men det tror jag väll inte att det gör. Det skulle förvåna mig om det gjorde det faktiskt. Nog för att dom alltid säger att jag har fina blodkärl, men dumma i huvudet är dom också. Fina, små och smala. Hmm, det är ju verkligen jätte INTE bra när man ska göra blodprov. Det funkar inte då, för det kommer verkligen ingenting, och ont så man inte vet vart man ska ta vägen gör det.
Efter det fick jag lite godis iallafall, som ett litet barn efter att den har vart på sjukhuset och tagit blodprov eller sådant. Haha. Jag blir precis som ett litet barn när det är sånt där. Haha. Sedan gick vi hem till AnnIrene för att fixa lite papper. Och jag rotade igenom lite kläder som hon hade tröttnat på och inte ville ha kvar. Hittade lite där iallafall som jag tänker sno. Haha. Fast glömde det hemma hos henne när vi gick till mig. Men så kan det ju vara ibland.

Jaha, det blev ingen träning idag, och godis blev det, och inget pluggande.. Nu börjar jag komma tillbaka på det där dåliga spåret igen, men det ska fan inte hända. Efter den här helgen så ska jag ta tag i livet helt och hållet, det kan jag lova. Det ska jag lova. Och jag ska fan klara det också. Nu jävlar ska det här fixas. Men imorrn, om det inte blir att åka till Västerås och fixa kläder tillsammans med Zandra, så ska jag faktiskt vara duktig att inte äta godis, träna med Martina och plugga. Men allt beror på om jag ska till Västerås eller inte. Eller ah, godis behöver jag ju inte äta ändå. Men med träningen och plugget.

Och sen måste jag säga en sak, att A förvånar mig. Iallafall så som han va idag så förvånar han mig riktigt stort. Jag har ingen aning om hur han vill att det här ska gå, eller vad han vill få ut av det. Men det visar sig väll förr eller senare. Haha. Eller?

Nej, nu ska jag väll snart ringa till Nathalie igen och prata lite med henne. Jag älskar verkligen att prata med henne i telefon, vi har verkligen bra kontakt med varandra måste jag säga. Iallafall vad jag känner. Vet ju inte hur hon tycker. Haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0