Hmm..

magen vill inte bli bättre, så jag gick hem från skolan. Nu sitter jag här och tar det lugnt, ska plocka bort lite saker från sängen så ska jag lägga mig och vila en stund. Sedan måste jag ta tag i pluggningen också. Och vi fick reda på att vi skulle ha gjort alla dom där testerna på internet på trafikskolan för att få ett betyg i kursen. Har vi inte gjort klart alla dom innan början av mig så kan vi inte få godkänt. Snacka om att man känner press på sig på det också då. Det är ju inte kul. Plus att man har massor med annat också som man ska fixa. Usch nej, nu tycker jag inte om skolan längre. Är så trött på det här.

Haha, fick förresten höra att jag är en toffel också, bara för att jag tänkte göra som A sa och vara kvar i skolan fast att jag hade ont i magen. Men ah, jag gick hem iallafall, och A tror hela tiden att jag ska ut och härja. Men har jag gått hem från skolan för att jag har ont i magen så är jag väll kvar hemma också resten av dagen. Jag är ju inte sån som sticker ut sen när skolan är slut om jag har gått hem från skolan tidigare på dagen. Nej nej, någon ordning och reda får det vara.

Men nej, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film och vila mig. Det kan behövas. Önskar bara att jag hade en vetekudde också som jag kunde lägga på magen. Det skulle vara extremt skönt faktiskt..


<3

Kommentarer
Postat av: annirene

krya på dig vännen <3

2009-04-22 @ 16:57:07
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0