Hate my life right now !

Ja, jag vet att jag tycker synd om mig själv just nu, men låt mig göra det då. Jag längtar till imorrn då jag ska jobba, så slipper jag tänka. Fan säger jag bara. Varför ska alla vara likadana? Jag hatar killar just nu. Nu vet jag varför jag har aktat mig för att börja gilla någon. Just precis av denna anledning. För att dom bara leker med mina känslor. Och vadå har varnat mig? Den där människan sa ingenting om att den helt plötsligt efter en natt inte skulle ha känslor för mig. Varför säger man att man gillar någon, om man efter någon dag helt plötsligt inte gör det längre? Jag blir helt dum i huvudet. Ärligt, just nu avskyr jag att vara mig. Varför alla dessa jävla killar? Jag är så jävla trött på det här. Och inte nog med det, jag har inte en enda som jag kan härja med ikväll. Ingen som kan få mig att glömma allting och tänka på annat. Blir så less på det här. Man tror att man har dom där, men dom finns bara där när dom känner för det. Det irriterar mig något skapligt. Usch, nej.. Jag tycker inte om det här, det gör jag verkligen inte.

Nej, nu har jag tyckt synd om mig alldeles för mycket. Det är väll som AnnIrene säger, jag är stark och jag klarar det här. På tal om AnnIrene. Jag visste ju att jag skulle bli som utanför igen när alla vi tre blev kompisar igen. Känner mig utanför nu igen. Och nu tycker jag synd om mig själv igen. Vad fan är det för fel på mig? Det är fan inte mig det är synd om, det är synd om barnen i Afrika och allt sånt där. Allting kunde ju ha vart värre. Så nu får jag ärligt talat ta och ge mig. Såhär kan jag ju inte hålla på. Det är inte bra för kroppen , inte bra för själen. Eller vad vet jag om det? Jag vet ingenting om det, så jag ska bara vara tyst. Men jag ska sluta tycka synd om mig själv, se möjligheterna istället.

Nej nej, nu får jag lägga av. Jag har precis kommit hem från jobbet iallafall, och det gick snabbt och bra kan jag ju säga. Det är skönt att man har ett jobb, då får man spendera tankarna på annat. Nej, nu tänker jag inte skriva mer..

I hope that you know that you have play with my feelings, and that you stump on my heart ! <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0