Full dag..

men ändå en skön dag måste jag säga. Det gick bra att jobba idag faktiskt. Gick snabbt och smidigt ka jag lova. Känns som att man redan fått flyt på det hela. Nu har man ju ghort en dag som bara är städning och en dag med städning plus pengar. Så det gick bra, och nu borde vi nog kunna det här.

Haha usch, nu mår jag illa, fast jag får väll skylla mig själv. Först så åt jag en glass när vi åkte hem från Avesta, sedan två korvar (kycklingkorv, äter ingen annan) och sedan nu är jag inne på min andra glass. Och allt det här på mindre än en timme. Haha. Så ja, jag får skylla mig själv faktiskt.

Imorrn är det förresten TeamBuilding på Lindgården för oss bfare i tvåan. Jag hoppas det ska bli kul, och det tror jag att det kommer också. En hel dag där, sedan till jobbet och efter det hem och plugga och ha mig. Blir en ganska lugn dag imorrn ändå tror jag. Får se om jag kanske går och kollar på brasan med familjen iallafall. 



I miss you so much that you can´t understand <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0