Fredag

God kväll allihop. Idag har jag försökt vara duktig och pluggat, men det har ju gått som det har gjort. Har fått ryck på den där natursaken, fattar inte att man ger uppgifter i det vi aldrig har gått igenom. Det är så himla sjukt. Men aja, hon verkar inte vara så jätte smart om man säger så. Sen har jag väntat på att mamma och dom ska komma hem, men dom har inte kommit ännu. Och jag lovar, hon är lite fuller. Haha. Men men, så kan det ju va. Dom ska ut på krogen sen, och det skulle jag också vilja om jag hade någon som kunde följa med också, men det är 20 som gäller. Och det är tydligen Calle som står , så då är det stenhårt med åldern tydligen. Iallafall va syrran sa, och hon har ju koll på dom som står vakt eftersom att hon känner dom. Men iallafall, åldersgränsen är egentligen bara en rekommenderad ålder. Det sa dom ju till och med på BMB, när vi pratade med dom där. För jag hade ju precis fyllt 18 år när vi va ut där. Men det va kul.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0