Fredag

Gudars vad jag är trött kan jag lova. Och det hjälper inte att det blir helg nu heller, för man har fortfarande massor att göra. Massor med plugg och sen måste man ju träna. Jag försöker verkligen hela tiden att hålla det jag säger, assa med mig själv. Men går det bra då? Nja, inte direkt. Eller jo, ganska ändå faktiskt. Sen i onsdags när skolan började igen så har jag pluggat varje dag och tränat varje dag. Dock också ätit godis varje dag , vilket va minus med det här. Det måste jag verkligen bli bättre med, så det ska jag ta tag i ordentligt nästa vecka faktiskt. Träningen och pluggningen håller jag ju igång nu hela tiden, och det är ju bra. Men man måste ju ta lite paus och vila upp sig också...

Idag blir det iallafall att ta det lite lugnt här på kvällen nu. Mamma ska fixa plankstek som vi ska äta, sedan blir det mums framför en film. Det ska bli skönt faktiskt. Fast samtidigt så vet jag att jag bara kommer fundera på hur jag ska få ihop allting. Plus att jag måste försöka söka mer sommarjobb. Så himla drygt. Jag verkligen försöker hela tiden, eller jag försökte iallafall där i Västerås, men man orkar inte hela tiden. Även fast att man vet att man måste om man ska kunna få någonting så blir man helt knäckt av att försöka. Det är jätte drygt. Iallafall när man får nej och åter nej på ställe efter ställe. Det är ganska så drygt kan jag säga, och då ger man verkligen upp.

Och så hoppas jag på att jag får papper på att det är godkänt att jag får börja övningsköra så att jag kan ut och köra. Och så ska jag fixa kurserna och allt sånt där på trafikskolan. Snacka om att man blir knäpp. Pengar på pengar på pengar.. Inte konstigt att man aldrig har råd med någonting när allting kostar så jäkla mycke.

Aja, nu ska jag väll försöka vara positiv, och det är jag väll lite ändå. För jag försöker va på topp varje dag faktiskt. Men nej, jag ska göra lite annat nu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0