Trött...

Jag är riktigt riktigt trött just nu, fast det kan ju bero på att vi grät ganska mycke när vi va borta vid Lindgården. Assa, jag lovar. Hade inte Denise börjat gråta, då hade jag klarat mig från att gråta, men jag satt ju liksom och kollade på henne typ hela tiden eftersom att hon satt tvärsmittemot mig. Vi va iallafall på Lindgården för att ha en sån där sista grej tillsammans med Pia eftersom hon ska sluta hos oss, så vi va där och fikade, och det va väll trevligt. Lite gråt här och där, men det är sånt man får ta. Men det va ganska trevligt faktiskt. Vi fick träffa den nya som ska ha hand om assistenterna oxå, och han verkar helt okey. Hoppas verkligen att han är som Pia.
Men okey, nu är jag iallafall jätte trött och det känns som att mina ögon nästan är svullna. Hur det nu kan kännas som att dom nästan är det, men men.

Jag ska väll försöka plugga lite till just nu, och sen får jag hoppas på att min babe kommer in på msn så att jag kan få snacka med honom eftersom att han inte ha fyllt på telefonen ännu som jag tjatat på att han ska göra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0