Torsdag ... hela dagen

God morgon !

Sitter här och äter lite frukost just nu. Ska väll bege mig bort mot sjukhuset om ca en timme. Ska till läkaren och äntligen kolla upp mitt luftintag eller hur man ska säga. Det är ju så att rätt som det är så kan jag få svårt att andas, det kan va antingen att det är svårt att dra in tillräckligt med luft - det känns som panikandning typ, som att man har en påse över huvudet och man får inte tillräckligt med luft eller liknande - eller så kan det vara att när jag typ är ute och går, springer eller är på ett äventyrsbad säger vi, och jag håller på och härjar och springer och grejer, så blir det typ helt igentäppt i halsen känns det som och jag hostar sönder och sådant. Sen brukar det kunna bli - bara genom att jag går från mig hem till min syster - att det blir halvt igentäppt och det piper när jag andas.. Så nu, efter typ 2 månader sen vi ringde så ska jag äntligen få gå upp till sjukhuset och kolla vad det är för fel, om det är astma eller om det är något annat.

Det ska bli skönt att få veta, men jag har värsta paniken över att gå dit själv. Jag har lite skräck för sjukhus och så, så jag vill aldrig gå själv. Det har kommit efter olyckan, men jag vet inte varför. För vid olyckan så hjälpte dom ju alla oss. Dom gjorde ju inget annat förutom att hjälpa oss,så jag förstår inte varför jag är rädd för sjukhus för det. Men ja, jag är ju som jag är.

Idag vet jag annars inte riktigt vad som händer. Jag bör väll tvätta, städa och plugga men det gäller ju att man orkar också. Eller ja, jag har inget annat val än att orka, så det är bara att börja med allt när man kommer hem. Men först ska jag nog bränna en skiva också med lite bra musik. Hihi.

Men nej, nu ska jag äta frukosten och sen börja fixa lite.
Kommer bilder på Elias ikväll.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0