Torsdag

Usch, jag har vart riktigt dålig på att föra bloggen idag, men det känns som att jag inte riktigt har haft tid heller.
Har ju vart i skolan hela dagen och efter det va jag hem till Bella eftersom att hon fyllde år. Så vi satt och pratade och fikade lite, sen skynda hem och vara barnvakt och äta, sedan försöka packa. Jag har precis blivit klar med vad jag ska ha med mig dit, men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha imorrn..

Imorrn får jag även äntligen träffa Emil, Singborn och Simon *ler*. Det ska bli kul. Fast Simon ska jag ju träffa mycke mer än vad jag ska träffa dom andra. Honom ska jag ju umgås med hela helgen.

Men nej, nu lär jag gå och lägga mig. Klockan är mycke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0