Tisdag !

Jo men tjena, nu är man ju hemma från Hedemora igen. Det va helt okey faktiskt, men roligast va det nog på den sista grejen som vi va och lyssnade på. Man fick sig ett gott skratt iallafall. *ler*.

Jag har iallafall kommit hem nu, och ätit lite så jag lär väll packa ihop träningsgrejerna strax och bege mig till Fagerstahallen. Ska ju brottas idag. Det ska bli skönt. Tränade ju ingenting förra veckan, inte ens brottningen. Så det känns ju lite tråkigt, så nu ska jag träna ordentligt den här veckan igen. Imorrn ska jag på orientering också, så det blir lite träning, men inte mycke. Skönt iallafall att komma ut lite och springa.

Men men, nu ska jag väll packa å så, och kolla med min mor om jag kan få låna hennes cykel så att jag slipper gå..

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0