Tårar

Vad finns att säga? Jag tror inte jag har mer tårar att spilla på Simon mer. Alla känslor förvandlades till hat, men nu vet jag inte vad jag känner. Jag tror jag bara känner mig helt tom. Jag  vet inte om jag ska skratta eller gråta eller vad jag ska göra. Det jag vet just nu, det är att jag mår så himla illa så det finns inte, och jag har ingen matlust alls. Jag känner inte ens att jag är hungrig.

Men men, jag ska inte klaga. Men nu är det iallafall helt säkert att jag inte ska bli tillsammans med någon fören jag har fyllt 18 år.

Men men. Så kan det va. Tänker inte ens försöka hitta någon kille eller så, jag tänker inte ens fokusera på killar. Tänker bara fokusera på det som är viktigast för mig att fokusera på just nu.

Men nu ska jag strax gå och lägga mig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0