Söndag

God morgon alla !

Vet ni vad, idag när jag vaknade så kollade jag först på klockan på telefonen och sen på datorn. Men det va ju något som inte stämde. Den på datan gick ju en timme efter. Och då kom jag på ! Det är ju vintertid nu. Kul? Kanske. Men jag hoppas att det blir en riktig vinter i år iallafall.

Jag mår kanske inte lika dåligt idag som jag gjorde igår, men jag mår fortfarande dåligt. Inte glad över någonting just nu, och mår illa hela tiden. Men det känns inte som att jag ska gråta iallafall. Om jag säger såhär, jag kommer inte vilja prata eller se honom på ett tag nu iallafall. Om han visar sig på festen sen, då är det så. Jag har ju sagt att han får komma om han vill, men ja. Vet inte om jag kommer klara av det.  Kommer han så kommer det förmodligen bli att jag totaldissar honom tror jag. Det kommer bli jätte jobbigt för mig. Men samtidigt så kan det ju bli trevligt. Fast, på vilket sätt? Det har jag ju ingen aning om. Finns det något sätt som det skulle kunna bli trevligt på? Inte som jag kan komma på just nu iallafall. Jag får ju inte tillbaka honom bara för att han kommer på festen.

Såhär löd anledningen till att han inte ville vara tillsammans med mig längre :

"Jag tycker inte att det känns rätt längre"

"Vi kanske skulle passa bättre ihop som vänner"

"Jag är inte riktigt redo för ett förhållande just nu"

"Jag känner inte riktigt mig själv"

Han lär väll vetat innan han blev tillsammans med mig att han inte va redo för ett förhållande, eller? Och att han inte riktigt kände sig själv? Det brukar iallafall dom flesta veta. Tror jag? Eller nej, dom flesta brukar komma med dom där anledningarna när dom för slut, men jag tror det mest är för att dom vill kunna festa och supa hur dom vill, och kunna flörta och strula hur dom vill utan att någon ska bli sur.

Men men, så kan det va. Nu ska jag kolla efter lite kläder som jag ska sätta på mig efter att jag har duschat. Ska nämligen gå in till pappa å dom nu, försöka äta och fixa och så. Bloggar kanske senare.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0