Söndag

Hejsan alla !

Nu är det såhär, jag sitter hemma i Fagersta med Simon hos mig *ler*. Hihi, är det inte gulligt då? Nej men okey, det är såhär, jag ska väll typ snart åka till pappa. Åker med Simon och hans mamma och vilka det nu är som är med. Då slïpper jag åka tåg iallafall. Fast jag hade nog kunnat sluppit åka tåg även om inte Simon hade vart här eftersom att Mimmi (min handledare) ändå ska åka tillbaka till Västerås idag. Hon har vart i Fagersta och hälsat på familj och vänner.

Har vart på en hel del fester i helgen också. I fredags när jag kom hem så va det bara att fixa sig på en gång, sedan drog jag, Bella och Nova på fest hos Thizze och Ida. Linette var också med, men henne mötte vi upp utanför huset eftersom att hon bor i huset bredvid.

Igår när Simon hade kommit så drog vi också på fest, men stack nästan lika fort. Jag kände mig jätte dum. Haha.

Idag så har vi inte gjort så mycke. Mest tagit det lugnt och kollat på film och så.

Vad har alla andra gjort idag då?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0