Roligt :)

Haha , shiet. Det va riktigt längesen som jag hade en sån här rolig skoldag. Jag lovar, det va askul. Iallafall för mig och Elina. Det va såhär, att vi gick ju på orientering idag på förmiddagen. Först gick vi upp till Fageråsen där vi skulle börja, fick kartan och bestämde sedan hur vi skulle gå. Dom första 5 kontrollerna var vi jätte noga och allt, sedan plumsade Elina i lite vatten, vi hittade blådär, gick lite vilse först från varandra, sedan från allting och min vante sprang bort där i skogen. Så nu har jag bara en vante kvar. Och jag lovar, det syntes att vi hade ätit blåbär iallafall, för händer och mun var blå. Haha. Och vi kom absolut inte ut från skogen där man skulle komma ut från den, vi kom ut vid ett hus, och en bakgård på andra sidan. Haha. Först fattade vi inte ett dugg vart vi va, men sen hittade vi en väg som vi kände igen. Haha. Jag lovar , det va riktigt riktigt kul.


När vi kom tillbaka till skolan igen så gick vi upp och åt lite mat, sedan hade vi idrott igen. Simning denna gång. Fast jag och Elina visste inte att vi skulle ha simning, så vi simmade med kläderna på. Haha. Jag lovar, man kände sig riktigt riktigt mobbad när man först stod i duschen och duschade med kläderna på, och sen när man kom ut i själva simhallen. Haha. Men kul, det har det vart iallafall. Haha


Sista lektionen hade vi Fritidskunskap med Ylva, och då va treorna så snälla så vi fick lite fika av dom. Jag lovar, det va riktigt gott. Hehe, sen gick vi igenom lite om fritid och så, och det gick bra.


Kom hem sen och slängde i en maskin med kläder och nu sitter jag här. Ska strax gå iväg till Sara så ska vi sticka till kyrkan och sjunga lite *ler*. Det ska bli trevligt, och där får vi också fika. Haha. Så kan det ju va *ler*. Sen ska jag hem igen och fixa klart med tvätten och äta lite, sedan kanske umgås med Sara och David *ler*. Tror dom är tillsammans fast att dom inte vill erkänna det själva, och jag tycker att det är så himla gulligt. Blir så himla glad. haha.


Men nu ska jag typ börja göra mig klar för att gå till Sara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0