Plugg...

Fy tusan vad segt. Jag kan inte koncentrera mig helt på att plugga, och det är så tidskrävande och shiet. Jag har inget tålamod liksom. Det är så himla segt sånt här. Varför ska man behöva gå i skolan för? Men jag måste kämpa. Jag vill kunna få pengar och leva lite. Vill kunna få ett jobb sen också, så då måste man ju ha gått någon gymnasieutbildning, men det känns så himla segt. Man är ju liksom inte ens inne på rätt linje, och det suger riktigt hårt. Jag önskar att jag hade gått kvar i Avesta på Mode Designe, det va ju iallafall mer jag. Men men, det är ju som det är nu. Det finns både fördelar och nackdelar med att jag bytte från det och går det här istället. Allting bra som jag varit med om under den här tiden kanske jag inte hade vart med om om jag hade gått kvar i Avesta. Man får liksom försöka att tänka positivt om alla val man gjort i livet.

Men nej, nu måste jag verkligen försöka koncentrera mig ordentligt innan jag ska dra iväg en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0