Onsdag

Goddag allihop!

Dagen har vart ganska seg. Jag sov över hos min syster igår, och jag lovar, man fick inte mycke sömn på natten. Det va ju en viss Elias Lundwall som vaknade ganska så ofta och va hungrig, och en Alicia Lundwall som vaknade en gång och sedan tog upp en hel del av sängen.

Iallafall, så när vi alla hade gått upp och Nathalie lämnat Alicia på förskolan så åt vi frukost i det nya köket, sedan åkte jag, Nathalie och Elias upp till stan och gjorde lite ärenden. Innan hon åkte hem igen så släppte hon av mig vid farmor eftersom vi skulle åka och kolla på en fiddy. Jag ringde först till denna Markko som pappa var mest intresserad av, men den va redan såld. Den hade blivit såld igår på kvällen. Så jag ringde till denna Rasmus som pappa också hade sett, och så åkte vi och kollade på den. Och jag kände på mig att det va den Rasmus som Pernilla va tillsammans med, och mycke riktigt så va det det.

Jag vet ju inte riktigt hur man ska kolla på en fiddy, men det va säkert jätte bra. Jag vågade inte testköra den för jag vet att det skulle gå åt pipsvängen iallafall då. Man ska ju liksom växla och grejer på en fiddy, och jag har ju aldrig kört så att man ska växla så det vågade ju inte jag. Men det gick nog bra. Den såg ju bra ut, och den är ju en 08a, så den är ju inte gammal.

Efter det åkte jag iallafall hem till Linette och umgicks lite med henne och Johan. Kollade lite hur det blev i lägenheten och så. Det va trevligt faktiskt.

Sedan har jag försökt komma på vad jag ska göra på fredag, men det blir väll att sitta hemma själv och glo på massa film. Alla andra har ju andra planer för sig som att festa eller iväg till någon annan och äta och dricka. Jag är ju inte lika populär som alla andra så jag blir ju aldrig bjuden på fester eller så. Händer typ en gång om året att man blir bjuden känns det som. Nej, kanske inte så, men det är väldigt sällan iallafall. Men men, så kan det ju vara.

Men men, nu ska jag väll göra något vettigt.

Kommer bilder på Elias lite senare. Tog bilder igen igår.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0