Onsdag

Hejsan !
Nu kan jag lova att jag verkligen är helt slut. Jag har vart på min förskola i två dagar, och man är helt seg på morgonen. Jag börjar ju 7.45 varje dag och slutar 15.30. Snacka om att det är segt. Jag är hemma då vid 4 kvart över 4 eftersom att jag måste cykla hem från jobbet. Inte direkt så att man pallar gå kan jag ju säga.

Jag har vart två dagar på förskolan, och idag så har jag vart i skolan. På onsdagar så ska vi vara i skolan eftersom att vi har i-val. Jag har körkortsteori, men sen så har man ju inte det varje vecka heller. Så det är lite segt. Då har man bara en lektion vissa onsdagar och det är ju idrott då då. Men det funkar ju det också, men det är så segt. Men jag och Carro har kommit på att vi ska gå till trafikskolan fast att vi inte har någon teori, för vi ska sitta vid datorerna och göra dom där testerna eller vad man ska kalla dom för. Så vi ska börja läsa i böckerna nu. Man har ju liksom inte öppnat dom ännu. Hehe. Vilket kanske är lite dumt.

Imorrn och fredag kvar på den här veckan, sen är det bara en vecka kvar innan höstlovet. Jag hoppas verkligen att dom här veckorna på förskolan går snabbt, för jag orkar verkligen inte vara på APU. Men det är bara att bita ihop och se glad ut.

Nu ska jag nog sussa lite !

Godnatt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0