Natti..

Usch, den här dagen va ganska tråkigt. Jag va på jätte dåligt humör också eftersom att jag va så himla trött, men det gick över sen efter att jag hade vart ut en stund och sådär. Jag gjorde klart RFSL idag och fixade bilderna till estet, efter det så bastade vi här hemma, och jag stack till min syster. Jag hade ju sagt till henne att jag skulle komma över så att vi kunde kolla på film, så då gjorde jag det.
Först så åkte vi och köpte kinamat som vi tog med oss hem, och sedan så kollade vi på MammaMia, fast att jag såg den igår redan. Men det gjorde inte mig nånting, fick ju umgås med min syster, och sitta bredvid min systerdotter som sov så sött där i sängen.

Men nu är jag verkligen jätte trött, så jag tänkte gå och lägga mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0