Måndag

Ja, idag är det måndag då. Egentligen borde jag inte sitta här och skriva just nu eftersom att jag har så galet ont i huvudet, men jag kände att jag bara ville slänga in ett inlägg innan jag ska lägga mig i sängen en stund.

Jag vaknade ju som vanligt jätte trött och tänkte att jag skulle gå till skolan och iallafall vara med på estet på morgonen, men jag va även med på Lenas lektion, sedan gick jag hem. Sa till Lena att jag skulle gå hem för att jag hade ont i huvudet å hon sa att hon såg på mig att jag inte mådde så bra. Så idag blir det inte ut och springa som det var tänkt att jag skulle göra. Men jag får väll springa lite på min orientering på onsdag. Måste göra sista orienteringsgrejen, sen är jag klar med det. Måste plugga massa idag också, och dessutom så fick vi massa mer APU-uppgifter idag. Jag är så himla trött på skolan just nu så det finns inte. Det är hur mycke som helst att göra just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Men okey, jag ska iallafall plugga sen är det tänkt, hoppas bara att jag har ro i kroppen idag till att göra det. Jag måste verkligen få det gjort, allting bara ligger där och växer och växer, det är jätte drygt.

Iallafall, så hoppas jag på att få busskortet snart också, så att jag inte får det sista dagen. Jag får panik när det är att det kommer sista minuten. Behöver tvätta också, men det kan jag ju göra imorrn efter att jag kommit hem från Hedemora. Måste ju tvätta upp alla kläder eftersom att jag åker till pappa på fredag. Fast då ska jag träffa jätte mycke kompisar. Ska träffa först Emil en stund tills han ska hem till Sala, sen Simon och sedan Singborn en stund. Aslänge sen som jag träffade henne, och gissa om jag har saknat den tokiga flickan !? . Hoppas bara att livet börjar fixa sig för henne, allting verkar ju ganska så illa just nu. Men jag hoppas på det bästa iallafall...

Men nej, nu ska jag gå och lägga mig en stund så att huvudvärken släpper. Och hoppas på att jag kan få prata med sötisen lite senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0