Måndag

God morgon alla !

Alla är medvetna om att man ställde om klockan igår en timme? En timme tillbaka? Det vill säga att man får sova en timme extra. Eller ja, det känns ju iallafall som att man får göra det, men det blir ju mörkt en timme tidigare oxå.

Idag ska jag iallafall med min syster och hennes lilla lillprins Elias till sjukhuset i Västerås. Tror dom skulle ta prover på honom eller va det va, men jag kommer inte riktigt ihåg. Jag vet iallafall att vi ska dit, och hon ville inte åka själv så jag åker mer än gärna med. Säger ju inte nej till att få vara med Elias och Alicia. Fast jag tror inte att Alicia ska med till sjukhuset, men jag vet inte.
Iallafall så ska jag passa på att hämta mitt VL-kort samtidigt när vi är i Västerås.
Jag kom förresten hem till Fagersta igen igår. Åkte med Björn och Bella. Hon skickade ett sms till mig typ vid3 halv 4 och frågade om dom kunde komma över en sväng. Jag fattade ingenting, för jag hade ju sagt att jag va i Västerås. Haha. Men Björn hade tydligen bil så dom kom över, sen åkte jag hem tillsammans med dom. Först åkte vi runt i typ hela Västerås, sen åkte vi till Sura, och sedan hem till Fagersta.
Det va riktigt trevligt att umgås med dom faktiskt. Hehe. Och Björn har så krulligt hår, och det är verkligen jätte gulligt. Hehe. Förstår Bella när hon säger att det är hennes GoseBjörn. Hehe.

Men nu ska jag fixa lite innan jag ska dra till min syster.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0