Måndag

Hejsan !

Dagen har vart helt okey. Det va första dagen på min praktikplats. Jag får inte säga så mycke om det, men det va iallafall helt okey. Både barn och personal va bra.
Jag är ganska trött nu iallafall, och jag orkar verkligen inte gå in och fixa mat, men jag lär väll göra det. Är själv hemma eftersom att pappa och Siwan jobbar. Dom kommer hem vid 7 halv 8 och det kommer vara så typ varje dag. Men men, jag vänjer mig nog.

Vi har kommit fram till att jag ska börja 07.45 och sluta 15.30 om dagarna.. Känns som väldigt långa dagar, men men. Det är lugnt. Då är jag med på frukost, lunch och mellis. Kan säkert bli att jag får gå tidigare någon dag också.

Men nu ska jag kila in och fixa något att äta, sen sätta mig ner med plugg antar jag. Önskar bara att Simon va här just nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0