Lördag

God morgon alla !
Nu är det ju äntligen lördag. Fast, min lördag kommer nog inte vara så himla rolig. Jag ska plugga så gott som hela dagen. Just nu vill jag först bara vakna till lite innan jag sätter mig och pluggar. Men jag måste iallafall plugga. Och jag lovar, jag ska plugga oxå. Igår va jag ju ganska slö, så jag pluggade inte så mycke. Jag gjorde bara klart Ylvas arbetet, sen gjorde jag inte så mycke mer. Men idag måste jag verkligen. Det känns som att jag har 100 tio tusen saker som ska vara klart till måndag typ. Jag ska tydligen redovisa på måndag också i Åsa-Majs lektion, men hur ska jag kunna göra det? Vi är ju inte ens halvvägs på det arbetet. Det är så himla drygt. Det är liksom ett grupparbete, och visst, vi vet att det skulle vart inne i fredags, men vi hade ju ingen chans att göra klart det eftersom dom snackade sekrettess hela torsdagförmiddag typ. Så hur skulle vi ha en chans att bli klara? Det är hur mycke grupparbeten och grejer som ska bli klart nu, det är så himla irriterande.

Men nej, man ska inte klaga. Men det är ju bara så himla drygt. Man vill ju liksom bara kasta allting åt pipsvängen och hoppa av skiten, men samtidigt så vill man ju ha en grundutbildning. Jag hatar verkligen det här om man får säga så. Jag vill bort från den här linjen.  Det är ingen linje för mig. Jag passar inte in. Men nej, jag ska bita ihop. Jag ska klara det här. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0