Lördag

God morgon alla !

Jag vet inte vad jag gör för fel, men jag lyckas alltid förstöra dom förhållanden jag har. Jag vill inte att allting ska vara såhär. Jag bara förstör och förstör. Jag måste fan ha något fel i huvudet. Varför skulle jag annars förstöra hela tiden? Usch, jag vet inte hur länge jag grät i natt, men nu är iallafall mina ögon svullna och jag ser sämre än vanligt.

Älskling, min älskade habibi, du ska bara veta hur mycke jag gillar dig, Hur mycke jag verkligen vill att det ska vara du och jag. Jag vill spendera mina dagar med dig. Kan du försöka förstå det? Jag vill inte att du ska va sur på mig, vill inte att du ska göra slut med mig. Jag vill ha dig, bara dig, min älskling. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag överreagerar, men det är så himla mycket som händer i mitt liv just nu, så du förstår inte. Jag vill verkligen inte förstöra det här fina vi har, så snälla älskling, försök att vara tålmodig med mig. Försök att inte tänka så mycke på hur jag beter mig i vissa lägen. Jag känner mig inte som mig själv just nu. Jag älskar dig ! Jag vill ha dig som min egen ! Snälla !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0