Lördag

Hejsan alla !

Vad gör folket just nu på en lördag? Själv sitter jag mest och bara tar det lugnt. Ska strax fixa mig lite innan jag ska dra till FagerstaHallen. Har lovat att kolla när BellaDoNNa har match, fast egentligen känner jag bara för att sitta hemma och dega. Haha. Men det blir nog skoj. Eller ja, jag är ganska ointresserad av innebandy när det gäller att titta. Ska jag spela själv så är jag mer intresserad. Det enda som är intressant att kolla på inom sport är Hockey tycker jag. Någon som håller med mig?

Igår va jag iallafall på fest hemma hos Thizze och Ida. Det va riktigt trevligt faktiskt. Men gick hem ganska tidigt, sen upptäckte jag att jag hade glömt min kamera hemma hos dom så jag måste gå till dom och hämta den. Det är bara det att jag inte vill gå dit själv. Men men. Måste säga att dom hade hur söta kattungar som helst också. Dom va verkligen jätte söta, men sen va dom jätte rädda också. Men det kan jag nästan förstå. Robbin va lite halvdryg som vanligt, haha, men det är man ju ganska van vid. Haha. Och Magnus frågade om vi va tillsammans, vilket jag sa nej till på en gång. Haha. Robbin bara stod där och såg rolig ut. Haha. Men jag hade iallafall en jätte trevlig kväll. Fick dessutom skjuts av Palle både dit och hem, det tyckte jag va jätte snällt.

Men nej, nu måste jag väll börja fixa klart mig här, så ska jag gå sen. Vill ju ha min kamera. Känner mig helt naken utan den. Haha.

Saknar min baby också. Vill verkligen att han ska komma hit idag <3 Min älskade babe <3 Han gör mig så himla glad :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0