Lördag

God kväll alla !

Igår hade jag en helt underbar dag faktiskt ! Jag och Elina umgicks nästan hela dagen i skolan, åkte till Västerås tillsammans. Vi satt även med Cattis och Evve, och jag fick reda på något som jag inte visste, men jag tror inte jag ska skriva det här. Hehe. Men jag blev iallafall helt förvånad kan jag ju säga. Haha. Vi gick iallafall upp till stan och mötte Siwan, gick upp till hennes föräldrar eftersom att vi skulle lämna min packning, sedan åkte vi ner till stan igen. Där gick vi till McDonalds och åt tillsammans med Emmy, Denise och Madde. Det va trevligt. Hehe. Madde berättade om när vi umgicks jätte mycke och när jag skulle träffa killar. Haha. Det va jätte roligt. Jag höll på att dö av skratt kändes det som. Sedan så gick vi och träffade SP, Simon (vantpojken) och hans kompis. Det va trevligt trevligt. Emmy, Denise och Madde försvann efter ett tag och även Simons kompis, så jag, SP, Simon och Elina gick upp till Kaswan så att hon kunde ta hål i tungan. Efter det va det raka vägen till stationen eftersom att SP och Elina skulle åka tåg hem. När dom hade åkt stack jag och Simon hem till hans far, sedan vidare till hans mor där det kom lite släktingar som skulle fira hans lillebror.

Det va riktigt trevligt, även fast att jag är väldigt blyg och så i början när jag träffar nytt folk. Hehe. Men det gick bra iallafall. Hoppas dom inte fick fel uppfattning av mig bara, för det vill jag ju inte.

Jag sov kvar hemma hos Simon också. Det va riktigt mysigt *ler*. Fast väldigt varmt. Men det är för att han är så himla varm, så hans värme sprider sig ju till mig. Hehe.

Idag sen så vaknade vi och tog det riktigt riktigt lugnt. Vi har segat hela dagen. Vid 1 så började vi att fixa oss. Simon va så gullig så han lämnade mig ensam kvar i hans rum för att gå och duscha. Haha. Bara för att jag va så feg och inte ville vara själv någonstans. Haha. Sen gick jag och duschade och började fixa mig och sådant. Vi åt lite mat, kollade på lite tv sedan åkte hem till min far. Här har vi mest tagit det lugnt. Åt lite, Simon spelade lite på pappas gitarr och sjöng, sedan gick vi ut hit till husvagnen och tog det lite lugnt. Jag har fixat lite med det ena och det andra och gjort mig riktigt hemmastad här, så nu ska jag nog klara av att bo här i 6 veckor *ler*.

Men nu ska jag klirra med lite annat. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0