Kväller

Nu är det snart dags att gå och lägga sig i den mysiga sängen, men jag tänkte först berätta lite snabbt om min dag..

Det blev inget pluggande idag som jag trodde, som jag hade behövt men ändå inte ville. Jag åkte med min syster till Västerås och vi va faktiskt aldrig hem till Natasha. Vi gick runt i massa olika affärer, och det blev ganska drygt efter ett tag. Vi hade hur mycke dötid som helst, eftersom vi va tvungna att vänta på att Tomas och Johnny skulle vara klara vid BodyBuilding SM .. Men jag hittade iallafall en tröja på New Yorker som jag köpte. Eller ja, det va min syster som betalade, men hon ska ju få tillbaka pengarna sen. Köpte även en vattenflaska. Det kan ju behövas då jag är på träningen å så.

När jag kom hem så bastade vi, sen har jag bara tagit det lugnt. Och när jag äntligen skulle gå och lägga mig första gången så kom Simon precis in, så då blev det att jag satt kvar ändå och snackade med honom. Men nu ska jag ärligt snart gå och lägga mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0