Kväll...

Igen.. Nu är det snart dags att lägga sig igen, fast det gör inte mig nånting för jag är verkligen jätte trött. Tänkte att jag skulle sticka till skolan lite tidigare imorrn så att jag kan slänga in lite saker i skåpet, så jag hoppas att jag hinner det innan man ska stå vid parkeringen vid Fagerstahallen. Ska ju åka till Hedemora imorrn på studiedag. Hoppas verkligen att det blir kul *ler*. Malin och Maria skulle tydligen också dit, så det ska bli trevligt. Det sjuka är att hela min klass ska dit, och det är tydligen aldrig en hel klass åker iväg på sånt här. Själva den här studiedagen handlar om att studera/arbete utomlands. Det ska bli intressant.

Men nu ska jag fixa lite, sen ska jag gå och lägga mig.. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0