Kväll då.

Jag stack hem till Sara efter att jag sprungit över till min syster för att hämta en torkställning, då det inte finns plats för alla mina kläder på min torkställning, så min syster va snäll och lånade ut en av sina till mig. Men efter det så stack jag iallafall hem till Sara för att kolla på film tillsammans med henne och hennes kära pojkvän David Krantz. Iallafall så visade det sig att han hade hyrt en film som jag redan hade sett, men jag kollade på den igen iallafall. Och jag tycker verkligen att den filmen är super äcklig. Assa, den är inte läskig eller så, men den är så himla äcklig. Jag blir helt illamående av den filmen. Det handlar om FBI och en helt psyco kille som plågar först en katt, men sedan människor till döds live på nätet. Den är helt helt jäkla sjuk. Fattar inte. Nej, usch. Jag brukar verkligen inte vara känslig för skräckfilmer så länge det inte är barn inblandade i filmerna, men assa, nej, den här filmen är så äcklig och jag vet inte allt. 

Men nu är jag iallafall hemma igen, och jag fixar lite med tvätt och sådant. Funderar lite på vad man ska ha med till Västerås, hur man ska packa och massa sådant tråkigt.

Men jag ska iallafall fortsätta fixa här nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0