I skolan

God morgon alla !
Just nu sitter jag i skolan och är super duper trött. Jag har glömt alla papper hemma till det här arbetet som vi håller på med i samhällen, så jag har ingen aning om vad jag ska göra. Emma sitter och fixar med en powerpoint som vi ska ha till vår redovisning, och jag satt och kollade på tills jag verkligen höll på att somna. Hon har iallafall vart smart nog att spara sin text på sin mapp, men det hade ju inte jag gjort. Jag skrev ut direkt från sidan jag istället. Det gör jag typ hela tiden just nu. Jag vet inte varför, jag vet ju att vi måste spara allting. Kanske jag som blivit allt för slö just nu kanske.
Idag efter skolan ska jag iallafall hem och plugga, sen baka.. Jag ska också iväg på avslutningsfika för Pia eftersom att hon ska sluta som präst hos oss. Hon ska istället sticka till Skinnskatteberg, men jag skulle nog också göra så om jag var henne, men vad vet jag. Det blir kanske närmare för henne också, för jag har för mig att hon bor där borta eller nått sådant.


Jag ska försöka att komma igång med bloggningen ju igen, efter att jag råkat ta bort alla mina inlägg som jag har haft tidigare. Men men.. Nu ska jag väll försöka att hjälpa Emma lite mer här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0