Hemma :)

Yees, nu är man hemma igen då från skolan. Jag kan lova på en gång att mitt matteprov gick rakt åt helvete. Jag hade helt glömt bort hur man skulle räkna ut allting. Haha. Jag hoppas verkligen att jag kommer få göra om det där provet, annars kommer jag skrika rakt ut. Jag vill verkligen klara den här kursen, för jag måste verkligen gå den här kursen också. Det är bara bita ihop och göra mitt bästa. Jag kommer ju inte ge upp en. Jag ska klara det här liksom. Jag har ett mål, och det ska jag nå, så är det bara.

Men nu måste jag packa upp min väska och sen sätta igång med att plugga. Jag har ju hur mycke som helst att plugga. Ska få in att baka också. För nu känner jag verkligen att jag vill baka. Tycker det är så himla kul.

Men nu ska jag sätta igång med pluggningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0