Hemma

Hejsan igen. Nu är det såhär, att jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på Elias, och sen tänkte jag ju lägga upp bilder från kvällen hos Robbin igår. Men det kan man ju fetglömma, för imorse när jag skulle kolla på bilderna, ja då fanns det inte en enda bild ! Shiet, jag blev helt tokig. Verkligen inte en enda bild fanns, och jag hade världens bästa bilder på Elias ju ! Så det är bara att hitta tillfällen att ta nya bilder. Även fast att det inte blir samma sak. Men snacka om att man va besviken. Fy tusan. Men jag vet iallafall att inte en enda människa ska få röra min kamera igen, för nu litar jag inte på någon när dom har min kamera. Inte efter det här iallafall. Nej nej, det kan man ju bara drömma om.

Nu är det iallafall såhär att jag har vart hemma några timmar, och jag ska väll egentligen plugga och sen storstäda, men jag tror att städningen får vänta tills imorrn, då vi har fått hem min byrå hoppas jag på.

Ikväll ska jag iallafall sova hemma hos min syster, eftersom att jag lovade Alicia det igår. Hon ville att jag skulle sova kvar hos dom när jag skulle komma och hämta kameran och laddare, men då sa jag att jag inte kunde men att jag skulle sova där idag, och man måste ju hålla det man säger eller hur?

Nu sitter jag iallafall här och tar det lugnt. Pratade lite med Jaana om nyår. Hon tyckte jag skulle komma till henne eftersom att hennes föräldrar skulle åka på kryssning, och hon tänkte låna huset tillsammans med sin pojke och äta god mat och dricka lite. Så det låter väldigt frestande tycker jag. Så jag planerar att åka dit den 30 december och komma hem den 1 januari eftersom att jag fyller år den 2 januari. Men vi får se om det blir så eller inte, men det känns väldigt frestande iallafall. Ska fråga bara om det är lugnt att jag kanske tar med en kompis, känner ju liksom ingen där förutom Jaana, och det va flera år sedan som jag träffade henne sist. Haha.

Men men, nu ska jag väll kolla om jag ska göra något vettigt här hemma eller glo på film. Hehe.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0