Hemma

Hejsan.

Nu är man äntligen hemma hos pappa igen. Det är konstigt vad folk kan förändras bara man har med nya människor. Men men, det kanske är så. Vad vet jag.

Men nu sitter jag iallafall hemma hos pappa och bara tar det lugnt. Ska väll strax fixa mig för att gå och lägga mig. Ska försöka komma i säng i tid idag. Ska ju upp klockan 6 imorrn, börjar kvart i 8. Jag lovar, det är riktigt drygt att vara på förskola, eller på APU överhuvudtaget. Jag vill bara tillbaka till skolan. Jag tycker det är helt super drygt att vara på APU. Visst, jag har jätte bra barn och personal, men jag vill verkligen inte vara på APU. Och visst, jag trivs jätte bra hemma hos pappa, det gör jag verkligen. Känns som att jag skulle kunna flytta hit. Det jobbiga är ju bara det med bussar om man ska ta sig in till stan och ut till pappa. Det går ju jätte dåligt med bussar. Men men, så kan det ju va. Men jag kan ju iallafall inte flytta hit eftersom att jag går i skolan i Fagersta. Men men, så kan det ju vara.

Har alla haft en bra söndag då?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0