God morgon !

Som vanligt så är jag redan vaken, och jag lovar att det tar kol på mig att jag jämt vaknar såhär tidigt. Det är jätte drygt. Man vill liksom bara ligga kvar och sova, men det går inte, för gör jag det så får jag jätte ont i huvudet å sen blir jag jätte seg hela dagen och allt. Det är inte så kul.

Idag blir det väll förmodligen att plugga igen, fast min syster undrade om jag ville med till Västerås, men, vad ska jag göra då? Hon ska förmodligen hem till Natasha, och där kommer ju jag ha det ganska tråkigt skulle jag tro. Hon vill ju inte åka och hälsa på pappa, fast det kan jag förstå på ett sätt, men jag orkar inte bry mig..

Såhär är det, våran pappa förlovade sig utan att vi fick reda på något. Min syster fick reda på det för att hon frågade när dom skulle förlova sig. Men jag har aldrig fått reda på det utav pappa eller Siwan (hans fru nu då). Det va min mamma som berättade det för mig för att Siwan hade berättat det för henne då som stötte på varandra på julbord.
Dom flyttade även ihop utan att man fick reda på något, syrran fick även reda på det den här gången för att hon frågade när dom skulle flytta ihop. Jag förstod det för att Siwan sa att dom skulle hålla på och flytta en helg när jag ville komma ner till dom. Annars hade jag inte fått reda på det fören jag kommit dit.
Nu har dom även gått och gift sig utan att vi fick reda på något. Jag fick inte reda på det av min far eller Siwan, jag fick reda på det av min lillebror Ted, så pappa själv har inte berättat det. Han berättade inte det för min syrra heller, det va jag som gjorde det. Jag vet inte om han har berättat för min bror heller, men han verkar ju inte bli lika besviken som jag och syrran iallafall. Dessutom så hör pappa aldrig av sig till mig eller syrran när han är i stan. Han kommer aldrig och hälsar på mig och syrran heller, han åker bara och träffar farmor, farbror och bror.
Dessutom så kan han aldrig komma på den dagen man fyller heller. Förra året när Alicia fyllde 1 år så kunde han inte komma den dagen som hon fyllde år, utan han skulle komma en vecka senare. När jag fyllde 17 år kom han inte alls. Då fick jag lite presenter den helgen jag kom till honom istället. Låter det kul? Jag tror inte det.
Jag lovar, kommer han inte hit den dagen jag fyller 18 år, då kommer jag inte prata med honom på jätte länge. Jag har blivit så himla besviken på honom så många gånger nu..

Så, nu vet ni anledning till att min syster inte vill åka till min pappa iallafall. Jag orkar inte vara alltför långsint, men jag är ju väldigt besviken på honom, det kan jag ju inte säga emot iallafall.

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0