God kväll !

Nu sitter man här i husvagnen och är helt ensam. Dom andra är där inne. Eller ja, Siwan, pappa och Christopher är där inne. Jag skulle bara ut hit till husvagnen och hämta lite grejer, för jag sover inne i huset i natt. Jag är ju så himla lättskrämd, så jag kommer ju aldrig våga sova själv här ute heller. Aldrig aldrig. Fast jag har ju alla mina saker här ute,så lite tid kommer jag ju spendera här i husvagnen, men inte mycke. Hela helgerna kommer spenderas här då jag har antingen Simon eller Ted här. Hehe. Är ju som sagt väldigt lättskrämd. Haha.

Idag har dagen vart ganska lugn faktiskt. Jag har vart väldigt trött eftersom att det va två stycker personer som härjade och grejer i sängen. Haha. Men jag älskar dom ändå ! *ler*. Haha.

Men nu ska jag gå in igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0