Fredag

Hejsan alla !

Vill ni veta en rolig sak?! Jag är moster igen !! För andra gången ! Jag blev det i onsdags, min kära syster fick äntligen sin lilla son ! Shiet, han är hur söt som helst ! Tyvärr så kommer det inte upp några bilder just nu eftersom att jag glömde min kamera hemma hos min syster idag när jag stack till tåget.

Tog ledig från APUn igår eftersom att jag inte visste hur det skulle gå för min syster på sjukhuset i onsdags, men det gick ju bra så jag va mest hemma och tog det lugnt. Stack hem till min syster och fixade med lite tvätt åt henne så att hennes lilla pojke skulle ha kläder när dom kom hem igen. När Robban slutat jobbet så åkte vi över till Västerås för vi tänkte hälsa på syster, pojken och tomas, men vi blev utkastade. Haha. Det va bara pappans föräldrar som fick komma och hälsa på. Det tyckte jag va lite konstigt.
Dom fick iallafall komma hem på kvällen, så jag stack över till dom idag på förmiddagen. Sen var jag tvungen att sticka till skolan men sen stack jag hem igen till min syster. Hihi. Ville ju träffa lilla prinsen så mycke som möjligt. Han ska förmodligen heta Elias , men dom har inte bestämt sig ännu.

Men nu sitter jag iallafall här i Västerås ute vid pappa i en husvagn med min lillebror Ted.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0