Fredag + snö!

God morgon !

Idag när jag vaknade så gissa vad.. Det va snö ute på marken. Jippie (!) eller inte. Jag har inte hunnit fixa några nya skor än, så jag har fortfarande sommarskor som är lite trasiga. Jätte kul, verkligen. Jag kommer ju bli super sjuk ju. Inge kul alls.

Igår så va ju jag till läkaren, och dom tog dessutom blodprov (!) på mig. Jag trodde att jag skulle dö. Jag avskyr verkligen nålar och sånt, och sen hade  hon den där nålen i i kanske en kvart (!), och jag lovar, det gjorde jätte ont och jag mådde jätte illa. När vi va klara så hade jag fortfarande ont i armen, och mådde fortfarande jätte illa och var helt svag i hela kroppen. Det va inte kul kan jag lova.

När jag kom hem efter det så började jag med att fixa en skiva, sen städade jag lite, men det syns inte för det ser stökigare ut nu. Men det är bara för att jag tog ut allt från garderoben också eftersom att jag ska få en byrå, men den hade inte blivit hämtad, så Robban ska hämta den idag istället. Han hade åkte hem till syrran och dom när dom inte va hemma, och han hade ju inte ringt innan heller. Dom va ju liksom i Söderbärke eftersom att dom har målat ett bort där hemma och det luktar jätte starkt och illa. 

Iallafall, David och Sara kom och kidnappade mig igår också vid 3 tiden, och drog med mig till deras lan i pingstkyrkans matsal. Och dom som känner mig vet att jag inte tycker det är så jätte kul med lan, men men. Där satt iallafall jag och glodde, fram till klockan va nästan halv 7, då stack jag och kollade på stan tillsammans med Linette och hennes familj. När vi va klara där gick jag tillbaka till lanet för att tigga skjuts av David hem, men han satt såklart och spelade AGE .... (och vad det nu mer hette?) så det va ju inte så smart. För det är ju inte direkt så att man bara kan sticka från det. Så ja, jag frågade Robin (!) Johansson om han kunde skjutsa hem mig, och det kunde han. Men det kändes lite konstigt. Men men, så kan det va. Lika bra att jag vänjer mig vid att vi bara ska vara kompisar och inget annat. 

Iallafall, jag hade ont i armvecket resten av dagen, men nu känns det bra iallafall. 
Det blev bestämt att jag skulle komma till Örebro idag också och träffa Natta och Manuel, men sen nu på morgonen så kollade jag på telefonen, och då hade jag fått ett sms av Manuel där det stod såhär : "Hej vi tjaffsa lite så hon känner inte för det imorrn, förlåt". Det som jag inte förstår  , det är att hon har hela tiden setat och snackat om att hon vill träffas och så, och massa. Och han har inte alls vart lika på, och han har alltid kommit med någon undanflykt eller struntat helt i att svara när jag skickar sms och ringer. Så jag vet liksom inte vad jag ska tro. Jag har skickat sms till Natta, men jag får inge svar.

Men men, det blir väll att sitta och dega här hemma om jag inte får tag på någon som vill åka med mig till Västerås idag. Behöver köpa nya skor som sagt, eftersom att jag bara har sommarskor. Annars får jag väll vänta till på söndag och fråga pappa om vi kan åka in till Maxi och köpa ett par skor där.


Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0