Eftermiddag

Shiet, vad segt. Jag kan inte plugga, för jag kan inte koncentrera mig på just det jag ska plugga, sen står hela min hjärna still. Blir ju helt tokig. Jag ska skriva en novell som liknar avskedet mellan Hektor och Andromache. Jag säger ju lycka till just nu. Finns ju ingenting i min hjärna som fungerar just nu. Sen har jag ju massa annat också som jag ska plugga, men det mesta kan jag egentligen inte göra hemma för att dom arbeten har jag tillsammans med andra i skolan.

Och hela naturläxan är ju bäng. Finns ju inte ett enda årtal som är rätt om man ska kolla på åren där bak på papperet. Och dessutom så står det helt konstigt. Nej, jag blir helt knäpp på allting. Körkortsteorin tänkte jag läsa medan jag är på APU hemma hos min far, för det orkar jag inte göra just nu. Det är inte lika viktigt som allt det andra eftersom att det inte är någon inlämningsuppgift på den.

Engelska måste jag läsa på eftersom att jag har "prov" på det på torsdag.

Matte behöver jag läsa på, för jag ska göra om mitt prov efter APU:n.

Svenska så måste jag läsa en hel bok och sen göra den där novellen.

Samhäll ska jag fixa i skolan med Emma L och IOS ska jag fixa med Elina och Linette.

Det är så himla drygt. Känns som att man har tretusen saker att fixa, och jag har ingen koncentration. Snacka om att det är drygt. Varken koncentration, hjärnan på plats eller fantasi.

Drygt drygt drygt. Sen måste jag snart börja packa också. Vet inte ett dugg vad jag ska ha med och inte, och allt shiet. Och om jag ska ha med mig kläder som jag använt tillbaka till Fagersta och hämta nytt och sånt där. Apdrygt ju !

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0