Efter sång..

Nu har jag precis kommit hem igen. Har vart i kyrkan och sjungt med Sara och några fler. Det gick väll ganska hyfsat iallafall, men så kom jag på värsta idén att vi som sjunger ska få planera en gudtjänst å så själv. Eller assa, inte hela gudstjänsten, men sången och det. Om typ någon vill sjunga solo, duett, trio eller sådär.. Jag skulle iallafall vilja testa på något nytt istället för att Agneta bara säger att vi ska sjunga den och den och det datumet är det.. Känns lite trist.

Men nu är jag iallafall hemma och fixar med tvätten för fullt. Önskar att det gick lite snabbare så att jag kunde sticka iväg och kika på film med Sara och David.

Sara och David är förresten tillsammans nu *ler* Dom blev tillsammans i söndags, och gissa om jag är super glad? Det är jag verkligen *ler*. Är så glad för bådas skull *ler*.

Men nu ska jag fixa lite, kolla lite saker med Sara och sådär. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0