Usch, fy..

Jag vet inte vad det är med mig nuförtiden. Det här är inge kul. Jag har ingen matlust, ingen lust till att träna, absolut ingen lust till nånting alls. Det här är verkligen inge kul. Och eftersom att jag inte har någon matlust så blir det att jag inte äter. Usch, fy. Nej nej, jag vill inte ha det såhär. Mår jätte dåligt med mig själv när det är såhär. Det känns som att man bara går och gör allting bara för att man måste, om ens det. Jag har inte ens rört allt som jag måste plugga, och det är verkligen inte bra. Det känns som att man bara skiter i hur allt går för en, att det är skitsamma om man tar studenten eller inte. Jag vet att man inte ska tänka så, men det är precis så det känns. Och bara det är också jätte jobbigt, plus att jag inte ens vet varför allting känns såhär. Hur jobbigt som helst ju. Vad ska man göra för att allt ska kännas bra och kul och sådant igen?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0