Tisdag, och hemma.

Hejsan !
Nu är jag hemma i Fagersta igen. Kom hem 17.12, och då stack jag till Lindgården direkt, efter det direkt hem till min syster och fira Alicia, och efter det direkt hem och ut och gå med Robin *ler*. Det va riktigt skönt att träffa honom faktiskt. Vi pratade och så där, och kom fram till något riktigt bra tycker jag, men det är inget jag tänker berätta om nu. Det är något som får komma fram sen längre fram i tiden.

Nu ska jag iallafall snart borsta tänderna och så, ska upp till skolan imorrn, och måste packa om väskan och så innan jag ska till skolan. Jag har körkortsteori direkt på morgonen.

Men nej, nu ska jag dricka upp, sedan fixa mig det sista och lägga mig och sova.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0